Friday, July 3, 2015
Proiect de promovare a turismului din Mamaia in diverse tari UE
Proiect de promovare a turismului din Mamaia in diverse tari ai UE face parte dintr-un concept de marketing turistic ce fost realizat bazat pe anumite forme de promovare moderna a turismului
INTRODUCERE
Acest proiect a fost conceptul pentru a putea fi prezentat la o licitatie care a fost anuntat decatre doamna Corina Martin la data de 30 de Iunie in privinta promovare turism ,atragere turisti in diverse weekendurile din lunile August ,Septembrie si care a fost valabila pana la data 3 Iulie
Avand in vedere ca fonduri pentru implementare lor vor proveni de la taxa de promovare turismului din Mamaia si Satul Vacanta proiecte trebuia sa fiu conceput tinand cont de locatile din destinatile turistice din statiunile respective
Avand in vedere ca regiune Sud a adoptat o tematica ""litoral verde "",si detine mai multe locatie in jurul carei se poate elabora produse turistice de sanatate ,relaxare eliberare stresului ,atunci in cazul in care se va dori se va putea combina o serie de evenimente de transfer de know how ce vor avea loc la Mamaia cu un concept de relaxare in zona Sud ,
In acelasi ordin de idei pentru o mai buna credibilitate ale tematice Litoral Verde am creat un concept de transfer de know how pe o tematica legat de ""oportunitati de afaceri care aduc profit mare in scrut timp dar fara sa consuma resurse si sa polueze""
Cu aceasta ocazia inca de la sosire turistilor in Litoral verde este prevazut sa se intampla ceva de o spectaculositate iesita din comun in asa fel incat inca atunci turisti in regiune respectiva sa poate vorbi de anumite fel cu prieteni rudele si familie in asa maniera incat in weekendul urmator sa poate dori sa vine un numar si mai mare de turisti
MOTIVARE PROIECTE
1)Romania in 2015 este tara gazda a Capitalul European Orce tara menbra a UE care primeste un astfel de Statut are obligatie ca cel putin cu 17 luni inainte sa elaboreze produse turistice de anumite fel si apoi sa -le promovez in lumea intreaga sub forma de oportutitati de afaceri In felul acest inca de atunci tara respectiva atrage investitori care vor fi interesati sa profita de o astfel de conjuntura Avand in vedere ca in scest scop existe o serie de lucrurile ce trebuie facut ,se creaza locuri de munca etc
2) Manuale de marketing turistic modern si buna guvernare recomanda ca in astfel de situatie cu mult timp inainte sa fie elaborate produse turistice de asa maniera turisti care vor fi atras de o astfel de titulatura Capitala Europena , sa poate fiu ajunge si in alte regiuni turistice si apoi sa doreasca sa revine si cu alti prieteni in diverse weekenduri in regiunile respective In cazul de fata inca de atunci 2013 trebuie facut cele necesare ca cei sositi la Cluj sa ajunga si in alte regiuni turistice precum Brasov ,Valea Prahova Constanta si pe Litoral
3)
Capitol 2 AUTOR PROIECT SI FIRME CARE LE VOR IMPLEMENTA
Acest proiect are ca autor Alberto Rodrigues si va putea sa fie implementate decatre mai multe agentii de turism ,Companie Hoteliere ,firme de organizare conferinte si spectacole ,companii de resurse humane ,grupuri Media si care sa fie de preferinta din randul celor care sunt deja platitori de taxa de promovare In aceste scop autorul proiect va elabora un ghid de implementare si alege o companie care va veghe in asa fel incat ceea ce va fi prezentat in acel ghit sa fie inplementat de toti cei care vor fi implicati ,a data ora minut ce va fi stabilit in ghidul respectiv
Capitol 3 TARGET PROIECT
Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in diverse tari ai UE Target nr 1
Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in diverse tari ai UE Target nr 2
capitol 4 SCOPUL PROIECT
Proiect are ca scop
1) Atrageri turisti din ,Statele Unite ,Turcia si diverse tari din UE in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie
2) Elaborare unui concept de proiecte care va avea o anumita continuitate in asa fel incat o buna parte din miza lui sa fie folosit si pentru a motiva unui numar cat mai mare din cei care vor participa la ceea ce se va intampla in acele weekendurile din lunile August si Septembrie sa revina in Romania pentru a petrece Revelion la Mamaia si Sat de Vacanta in peste 30 de locatii
3) Creare produse turistice care se adreseaza celor care au varsta mai mica de 17 ani in asa fel incat sa pot veni insositi decatre parinti si bunici si atunci cu aceasta ocazia sa ne obliga sa cream in paralel si un program turistic ce va fi adapta varsta lor In acest fel vom putea avea suficiente produse turistice care se vor intampla in fiecare weekendurile in toate cele 7 regiuni din Mamaia si Sat de Vacanta
Capitol 5 MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE (Exemplu nr 1 )
Una din forma de promovare a turismului din Mamaia in diverse tari ai UE si care va fi prezentate in acest document se bazeaza pe un concept de marketing turistic modern despre inca nu se stie forte multe despre ea in Romania
Pe langa acest lucru
Ca sa puteti intelege in ce fel vom face acele produse turistice ce vor fi elaborate sa fiu cunoscute intr-un timp foarte scurt in randul a zeci si sute de mii de cetateni din Statele Unite vom urmari o procedura despre care vom vorbi in acest document Pana atunci inainte sa fac acest lucru trebuie sa va mai spun ca nu exista pana acum o alta maniera in care se poate promova un produs turistic de o asa o forma targetata si cu bani la nivel de maruntis
Ca atare daca vorbim de taxa de promovare a turismului la Mamaia si Sat de Vacanta , si nevoie de a atrage unui numar cat mai mare de turisti in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si care sa doreasca sa revina in Romania ca sa petreaca revelion la Mamaia si Sat de Vacanta nu exista o metoda mai eficienta de a promova produsele respective decat ceea pe care o voi prezenta
La elaborare unui astfel de concept din punct de vedere a stintei digitale , si new media am tinut cont de urmatoarele aspecte
1) Facebook permite promovare cu minim 0.5 euro pe zi unui continut targetat ca tara ,oras ,varsta ,ocupatie ,domenii de interese etc
2) Facebook mai permite instalare unui program de software care ajuta pe cei care fac boost la un astfel de post sa obtine in mod legal cel mai activ adresa de email a celor care citesc continutul respectiv si acept lor ca sa comunica cu diverse agenti de turism si hotelieri care vor participa la implementare acestui proiect
Ca de exemplu pentru milioane de cetateni din Turcia care sunt pasionati de fotbal daca printre alte vom scrie un continut de gen Gica Hagi a luptat pe teren iar cu ajutorul sprijinul tau din tribuna ati ajutat pe Galata sa faca historia ,Acum Gica Hagi are nevoie de tine ca sa implmentez un proiect unde di nou vei putea sa aduci o contributie deosebita Click aici ca sa afli mai multe
Dupa ce vom scrie de exemplu un text de acest gen vom spune facebook ca dorim ca un astfel de continut sa fie acesat decatre cei care sunt pasionati de fotbal ,au varsta cuprins intre 35 -75 de ani sunt pasionati de calatoria atunci se va intempla urmatoarele lucruri
1) In mai putin de un minut Facebook va aduce de exemplu text respectiv la un numar de peste 15 000 de persoane
2) Avand in vedere ca totul va fi facut de o maniera profesionista in asa fel incat cei care vor acesa continut respectiv sa face imedit un share si in acelasi timp sa vorbeasca la munca , la birou si in grupurile lor de prieteni despre ceea ce au citit ,atunci in cateva minute o buna parte din cei 5 000 de persoane vor face in asa fel incat continut sa fie acesat de un numar si mai mare de oameni in mai putin de 7 zile continut respectiv va fi acesat de zeci de mii de persoane fara ca sa se mai cheltuiasca alti bani
Pe langa diverse forme de promovare care vor avea ca publicul tinta cetateni Americani ,in paralel vom lansa o compani de promovare in randul turisti din Romania si in special cei din judetetele Valea Prahova si Brasov Acest lucru se va intampla deoarece
Acest concept de proiect a fost elaborat de o anumita forma incat sa poate fi in conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7 de finantare va fi organizat in partenerial agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov
In ce fel unui astfel de parteneriat va putea sa ajuta pe Hotelieri din Mamaia si Satul de Vacanta sa atraga mai multi turisti pe litoral in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie ?
Inca de acum se va face un anumit tip de organizare in paralel a ceea ce se va intampla deoarece in perioada 25 Iulie ,15 August agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov vor mobiliza mii de tineri din regiune lor si din toate tara sa participa la un anumit timp de eveniment ce va avea loc pe litoral ocazia in care printre alte
Se vor prezenta un mensaj de tip
""Vara nu se termina o data cu venire toamnei Ea continua la Brasov la Paradisul Aquatic ""
Avand in vedere ca miza finala este de a trimite pe grupuri de turisti in Costa del Sol din randul celor care vor reusi sa mobilizeze unui numar cat mai mare de prieteni sa vine pe litoral si sa promovez turism de la Brasov ,o astfel de actiune va ajuta in acelasi timp atat turism din Mamaia cat si cel din Brasov
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 2
Acest concept de proiect a fost gandit in asa fel incat hoteliri sa poate plati o taxa dar sa primeasca avantaje multiple atat in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si in perioada de revelion
Acest lucru a fost necesar intrucat proiect trebuie facut de o asa maniera incat sa poate
fi in conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7
Din aceste motive proiect se va intinde pe o perioada mai lunga de timp
In acest context se va intempla urmatore
Inca din luna Iulie grupurile de elevi si studenti vor stie ca vor primi anumite sarcine de promovare a unor produse turistice care se adreseaza tineri de varsta lor ,iar cei care vor resusi sa atinga anumite obiective vor fi trimis in Octobrie ,Noiembrie ,Decembrie ,in diverse weekendurile la Brasov si pe Valea prahova ,gratis ,ca sa promovez unor concepte de programe de revelion unice ce vor fi organizate in peste 30 de locatie din Mamaia
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 3
,
Anumite tip de ingrediente a unor produse turistice vor putea sa fiu prezentate in miniatura in diverse locatie ce vor fi partener al acestui proiect in Mamaia si Satul de Vacanta in intre 25Iulie -15 August in asa fel incat sa creeze apetitul pe diverse grupuri de turisti sa doreasca sa revina pe litoral si in anumite weekendurile din lunile August si Septembrie Tot atunci se va putea edita printurile cu absolut tot ceea ce se va intampla in acele weekendurile in extrasezon si sa-i lasa in fiecare camaera de Hotel din Mamaia si Satul de Vacanta
Tematica originala a fost ""How Europe Union can help you to valorise your creative potential and win money ""In forma sa adaptata a capatat forma urmatoare
1)""How your education institute can help you to valorise yout talent and win money ""
2) Projects which can give pupils and students posibility to win money while their are studing helping their education institute to implement certain projects
Avand in vedere ca elevi pot veni insositi de parinti din randul celor care sunt entreprenori atunci am creat si un produs de transfer de know how care ii poate motiva sa vine in Romania
3) 25 USA regions where money invested can bring more than 25% in less than 25 weeks
4) Tinand cont ca exista un anumit target despre care am vorbit si care este format din Romanii care vor sa se intoarca in Romania dar vor sa afla despre anumite oportunitati de afaceri care aduc profit relativ mare in timp scurt atunci pentru ei am creat un astfel de produs de transfer de know how si care va fi combinate la fel ca si celelate cu programe turistice de anumite feluri
CUM SE VOR FI IMPLMENTATE ASTFEL DE EVENIMENTE DE TRANSFER DE KNOW HOW SI CARE VOR FI COMBINATE CU O SERIE DE PRODUSE TURISTICE ?
1)Intr-o prima faza se va imparti regiune Mamaia in cel putin 7 regiuni diferite Apoi in vedere stabiliere unor aspecte ce tine de procedura standard de a elabora unui conecpt de produs turistic se va organiza o intrunire cu agentilor economici ,hotelieri din cele 7 regiuni
2) Dupa acea in functie de discutie se va putea adapta unor produse turistice cu fiecare regiune in parte
3) De indata ce produse vor fi elaborate se va incepe promovare lor urmarind un plan ce va fiu bine stabilit inca din luna Iulie
4) Ca una din forma de promovare se va crea o varianta in miniatura a unele din proiecte care vor fi implementate in perioada 25-15 August cu scop de a trezi cat mai mult interes pentru cei care in perioada respectiva vor petrecere vacanta in Mamaia si Sat de Vacanta in asa fel incat sa doreasca sa se intoarca in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie
Avand in vedere ca diverse aspecte inovatoare ale acestui proiect vor fi folosite pentru a surprinde mass media din Romania si Statele Unite , de cel putin 7 ori in diverse ocazia si toate aceste in perioada August Septembrie 97% din aspecte inovator a ceea ce va fi realizat nu a fost prezent sub aceasta forma publica
Din aceste motive in caz de nevoie rog sa mi se adreseze intrebarile punctual si atunci voi vedea ceea ce se poate spune si cea ce nu ,in aceasta etapa
Pana atunci esential ce trebuie retinut este faptul ca va exista cel putin 5 produsele turistice de un inalt grad de inovatie care va ajuta Romania sa surpinde in mod placut opinia publica international sa-i sensibilizez sa cureasca simpatie contribuind atat la atragere turisti strainni cat si la inbunatatire imagine Romania in afara
Proiect de promovare a turismului din Mamaia in Statele Unite face parte dintr-un concept de marketing turistic ce fost realizat bazat pe anumite forme de promovare moderna a turismului din Californa
INTRODUCERE
Acest proiect a fost conceptul pentru a putea fi prezentat la o licitatie care a fost anuntat decatre doamna Corina Martin la data de 30 de Iunie in privinta promovare turism ,atragere turisti in diverse weekendurile din lunile August ,Septembrie si care a fost valabila pana la data 3 Iulie Avand in vedere ca fonduri pentru implementare lor vor proveni de la taxa de promovare turismului din Mamaia si Satul Vacanta proiecte trebuia sa fiu conceput tinand cont de locatile din destinatile turistice din statiunile respective
Avand in vedere ca regiune Sud a adoptat o tematica ""litoral verde "",si detine mai multe locatie in jurul carei se poate elabora produse turistice de sanatate ,relaxare eliberare stresului ,atunci in cazul in care se va dori se va putea combina o serie de evenimente de transfer de know how ce vor avea loc la Mamaia cu un concept de relaxare in zona Sud ,
In acelasi ordin de idei pentru o mai buna credibilitate ale tematice Litoral Verde am creat un concept de transfer de know how pe o tematica legat de oportunitati de afaceri care aduc profit mare in scrut timp dar fara sa consuma resurse si sa polueze Cu aceasta ocazia inca de la sosire turitilor in Litoral verde este prevazut sa se intampla ceva de o spectaculositate iesita din comun in asa fel incat inca de la sosir turisti in regiune respectiva sa poate vorbi de anumite fel cu prieteni rudele si familie in asa fel incat in weekendul urmator sa poate dori sa vine un numar si mai mare de turisti
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment