Friday, July 3, 2015

Proiect de promovare a turismului din Mamaia in Statele Unite

Proiect de promovare   a turismului  din Mamaia  in Statele Unite  face parte dintr-un concept de marketing turistic ce fost realizat bazat pe anumite forme de promovare moderna a turismului din Californa

INTRODUCERE

Acest proiect a fost conceptul pentru a putea fi prezentat la o licitatie  care a fost anuntat decatre doamna Corina Martin la data de 30 de Iunie in privinta promovare turism ,atragere turisti  in diverse weekendurile din lunile August ,Septembrie  si care a fost valabila pana la data 3 Iulie Avand in vedere ca fonduri pentru implementare lor  vor proveni de la taxa de promovare turismului din Mamaia si Satul Vacanta proiecte trebuia sa fiu conceput tinand cont de locatile din destinatile turistice din statiunile respective

Avand  in vedere ca regiune Sud a adoptat o tematica ""litoral verde "",si detine mai multe locatie in jurul carei se poate elabora produse turistice de  sanatate ,relaxare eliberare stresului ,atunci in cazul in care se va dori se va putea combina o serie de evenimente de transfer de know how ce vor avea loc la Mamaia cu un concept de relaxare in zona Sud ,

In acelasi ordin de idei pentru o  mai buna credibilitate ale tematice Litoral Verde am creat un  concept de transfer de know how pe o tematica legat de oportunitati de afaceri care aduc profit mare in scrut timp dar fara sa consuma resurse si sa polueze Cu aceasta ocazia inca de la sosire turitilor in Litoral verde este prevazut sa se intampla ceva de o spectaculositate iesita din comun in asa fel incat inca de la sosir turisti in regiune respectiva sa poate vorbi de  anumite fel cu prieteni rudele si familie in asa fel incat in weekendul urmator sa poate dori sa vine un numar si mai mare de turisti

MOTIVARE PROIECTE

1) Cu ocazia unei vizite oficial Americani in Romania s-a discutat printre alte necesitate ca cele doue tari sa diversifice sfera de cooperare si parteneriate si sa pune mai multe acepte pe schimburi comerciale

2) In contextul in care Romania doreste sa inbunateasca imagina sa in exterior faptul ca in California  si mai preciz in Valea Siliciul se spune ca a doue limba cea mai vorbita este Romana este un lucru de care toti Romani trebuie sa se mandreasca  Din aceste motive orce asociere intre oras Constanta si Statul California va avea o contributie foarte importanta la ceea ce inseamna procesul de Branding a Romania

3) In California traiesc un grup foarte influenti de Romanii Unul dintre ei a reusit in afaceri mobiliar la un nivel foarte inalt si este menbrul fondator a unei asociatie car propune printre alte sa promovez turism ,oportunitati de afaceri si imagine a Romania

4)  O  familia de Americani deja  implementeaza  un anumit tip de proiect in Constanta si poate fi  gata sa contribuie la promovare unor produse turistice in Statele Unite si in acelasi timp sa pune la dispozitie in Romania a  unui  anumit numar de voluntar care sa poate ajuta la implementarea unor astfel de proiecte ,intrucat deja am colaborat intr-un anumit fel cu ei

5)  La  Constanta a sosit recent un   cetatean American  de origina Romana care de a lung timp a capatat o anumite experienta in  Statele Unite si cunoaste anumite feluri   in care se face marketing turistic de o maniera moderna si eficienta si este dispus sa aduci o contributie importanta la implementare unor propiecte despre care voi vorbi in acest si intr-un alt document

 In acest scop am avut pana acum mai mult de 3 intrunire private si inca alte 5 in care am discutat  cu mediul de afaceri ,studenti etc

,6) Exista un numar foarte mare de Romanii care au trait pana inca de acum multa vremea in America  Multi dintre ai  au ajuns la pensie in Statele Unite ,iar acum doresc sa afla despre oportunitati de a investi in turism ,industria de transfer de know how  si de a trai in regiune dintre Constanta si Delta Dunari Stind ca sunt foarte motivati sa viziteze Romania si sa aiba o serie de discutie la Constanta cu mediul de afaceri, societate academice etc am creat un anumit tip de produs turistic si oportunitati de afaceri care i poate motiva sa vine la Constanta in August ,Septembrie

7)  Un din ziarul  din diaspora cel mai profesionisti este editat impreuna cu un corp editorial care traiesc in California si sprijina orce actiune de promovare produse turistice si oportunitati de afaceri din Romania
8) Un din produse turistic ce va fi combinate cu un eveniment de transfer de know how are o puterea uriasa de a sensibiliza  de o maniera pozitiva atat opinia publica din Romania cat si cea din Statele Unite si in acelasi timp sa aduc romania de o maniera pozitiva pe prima pagina din ziare din lumea intreaga Datorita importanta strategia a unui astfel de eveniment si benefici de imagine pe care va aduce atat pentru Statele Unite cat si Romania ,aceszt concept nu va fi prezentat public deocamdata
9) Datorita un din acest concept Romani din diaspora vor incepe sa fiu priviti altfel In momentul in care voi prezenta amanunte despre concepte respective se va putea vedea  de ce

10) Inca de la bun inceput ca sa putem motiva grupuri de Romanii atat din Romania cat si din diaspora sa promovez produsele turistice despre care vom vorbi ,vor stie ca cei care vor reusi sa atinga anumit obiective ce vor fi stabilite vor fi trimis gratuite in Florida  decatre unei agentie de turism cu care am mai colaborat Cu aceasta ocazia vor fi cazati intr-un hotel de 4 stele din Orlando timp de 7 zile

 11)Uniune Europena motiveaza agenti economici sa interprinde  anumite activitati si sa atraga venituri din afara spatiul comunitar

12) Statele  Unite se afla in top 5 a tarile care au trimis mai multi turisti in Romania in 2014
13)  Statele Unite la fel ca si Romania  deja se afla in campanie preelectoral pentru  alegeri care vor avea loc in cele doue tari in  2016 si ca atare exista mai multa motivatie pentru a sprijini o serie de actiuni si proiecte ce pot fi facut cu scop de a dinamiza relatile comerciale intre cele doue tari

14 ) In oras Constanta traieste o comunitate foarte mare de cetateni Americani iar multi dintre ei datorita unei conjuntura despre care voi vorbi cu alta ocazia pot fi  dispusi sa se implice de o maniera voluntara si sa ajuta la promovare unor produse turistice

15) Ambasada din Statele Unite detine conturi de new media in fiecare tara din Uniune Europeana si permit publicare anumite stire in care sa fie prezentat contributie cetateni lor de o maniera voluntara la o serie de activitati ce vor fi organizate la Mamaia si despre care vom vorbi in acest document


dintre ei si este dispus sa se implice de o maniera voluntara atat la implementare astfel de proiecte si alte despre care vom putea vorbi  intr-un alt document
16 ) Partidul a lui Barack Obama detine cont de new media in fiecare stat si poate permite ca anumite stiri despre ceea ce se va intampla la Constanta si care sa fie legat de implicare cetateni lor in diverse actiuni sa fie postate pe platforma lor de new media


Capitol 2 AUTOR PROIECT SI FIRME CARE LE VOR IMPLEMENTA

Acest proiect are ca autor Alberto Rodrigues si va putea sa fie implementate decatre mai multe agentii de turism ,Companie Hoteliere ,firme de organizare conferinte si spectacole ,companii de resurse humane ,grupuri Media  si care sa fie de preferinta din randul celor care sunt deja platitori de taxa de promovare In aceste scop autorul proiect va elabora un ghid de implementare si alege o companie care va veghe in asa fel incat ceea ce va fi prezentat in acel ghit sa fie inplementat de toti  cei care vor fi implicati ,a data ora minut ce va fi stabilit in ghidul respectiv

Capitol 3 TARGET PROIECT


Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in SUA   Target nr 1

Avand in vedere ca exista unui numar foarte de mare de Romanii care de foarte multa vremea au lucrat in America iar acum s-au pensionat si doresc sa deschide o afacere in Romania si mai precis in  regiune Constanta si Delta Dunari , sunt foarte interesati sa stiu despre oportunititati de afaceri care aduc profit in scurt timp si despre o serie de domeni de activitati unde bani investiti luni incepe sa aduc profit mare de vineri


Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in SUA   Target nr 2

In context in care multi dintre Romanii care traiesc in Statele Unite sunt motivati sa vine in Romania pentru a putea afla despre o serie de oportunitati de afaceri despre care vom vorbi intr-un alt document astunci ne am gandit ca putem motiva multi dintre ei sa vine insositi si decatre copii lor ce au varsta intre 14 -17 ani iar ei la randul lor sa convinga si un bun prieteni de ale lor Americani sa vine si ei

Ca atare m-am gandit la un target in care Copii romanii cu varsta cuprins intre 14-17 ani Romanii sau de origina Romana sa fiu asa de motivati sa participa la o serie de evenimente de transfer de know how si care vor fi combinate cu produse turistice de anumite fel in asa maniera sa pot invita si pe cei mai buni prieteni de ale lor sa vine cu ei

In orce proces de branding de Natiune atunci cand imagine unei tari in exterior este asa cum este cea din Romania in acest moment aceasta este una din forma eficienta in care se poate incepe sa promoveze o anumita destinatie turistice

Tinand cont ca in California deja lumea s-a obisnuit sa auda ca Romanii sunt experti in diverse domenii de activitate ,pentru un cetatean American de acolo atunci cand va afla ca va veni in Romania sa participa la un evenimente de transfer de know how de anumit fel nu va fi nici un feld e surprize pentru ei

Apoi  cand vor stie ca orasul unde se va intampla acest lucru este cel in care traieste Simona Halep ,Gica Hagi
 are  aces la mare neagra ,se afla la o mica distanta in care Dunare se revarsa in mare neagra ,si ca in Constanta traieste o comunitate relativa mare de Americani ,atunci vor fi si mai motivati sa doreasca sa vine la Constanta


capitol 4 SCOPUL PROIECT
Proiect are ca scop
1) Atrageri turisti din ,Statele Unite ,Turcia si diverse tari din UE in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie
2) Elaborare unui concept de proiecte  care va avea o anumita continuitate in asa fel incat o buna parte din miza lui sa fie folosit si pentru a motiva unui numar cat mai mare din cei care vor participa la ceea ce se va intampla  in acele weekendurile din lunile August si Septembrie sa  revina in Romania pentru a petrece Revelion la Mamaia si Sat de Vacanta in peste 30 de locatii
3) Creare  produse turistice  care se adreseaza celor care au varsta mai mica de 17 ani in asa fel incat sa pot veni insositi decatre parinti si bunici si atunci cu aceasta ocazia sa ne obliga sa cream  in paralel si un program turistic ce va fi adapta varsta lor In acest fel vom putea avea suficiente produse turistice care se vor intampla in fiecare weekendurile in toate cele 7 regiuni din Mamaia si Sat de Vacanta

Capitol 5 MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE (Exemplu nr 1 )



Una din forma de promovare a turismului din Mamaia in Statele Unite si care va fi prezentate in acest document se bazeaza pe un concept de marketing turistic modern despre inca nu se stie forte multe despre ea in Romania

Pe langa acest lucru

Ca sa puteti intelege in ce fel vom  face acele produse turistice ce vor fi elaborate sa fiu cunoscute intr-un timp foarte scurt in randul a  zeci si sute de mii de cetateni din Statele Unite  vom urmari o procedura despre care vom vorbi in acest document Pana atunci inainte   sa fac acest lucru trebuie sa va mai spun ca nu exista pana acum o alta maniera in care se poate promova un produs turistic  de o asa o forma  targetata si cu bani la nivel de maruntis
Ca atare daca vorbim de taxa de promovare a turismului la Mamaia si Sat de Vacanta , si nevoie de a atrage unui numar cat mai mare de turisti  in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si care sa doreasca sa revina in Romania ca sa petreaca revelion la Mamaia si Sat de Vacanta nu exista o metoda mai eficienta  de a promova produsele respective  decat ceea pe care o   voi prezenta

La elaborare unui astfel de concept din punct de vedere a stintei digitale , si new media  am tinut cont de urmatoarele aspecte

1) Facebook permite promovare cu minim 0.5 euro pe zi   unui continut targetat ca tara ,oras ,varsta ,ocupatie ,domenii de interese etc

2) Facebook mai permite instalare unui program de software  care  ajuta pe cei care fac boost  la un astfel de post sa obtine in mod legal  cel mai activ adresa de email a celor care citesc continutul respectiv si acept lor ca sa comunica cu diverse agenti de turism si hotelieri care vor participa la implementare acestui proiect

Ca de exemplu pentru milioane de cetateni din Turcia care sunt pasionati de fotbal daca printre alte vom scrie un continut de gen Gica Hagi a luptat pe teren iar cu ajutorul sprijinul tau din tribuna ati ajutat pe Galata sa faca historia ,Acum Gica Hagi are nevoie de tine ca sa implmentez un proiect unde di nou vei putea sa aduci o contributie deosebita Click aici ca sa afli mai multe


Dupa ce vom scrie de exemplu un text de acest gen vom spune facebook ca dorim ca un astfel de continut sa fie acesat decatre cei care sunt pasionati de fotbal ,au varsta cuprins intre 35 -75 de ani sunt pasionati de calatoria atunci se va intempla urmatoarele lucruri
1) In mai putin de un minut Facebook va aduce de exemplu text respectiv la un numar de peste 15 000 de persoane
2) Avand in vedere ca totul va fi facut de o maniera profesionista in asa fel incat cei care vor acesa continut respectiv sa face imedit un share si in acelasi timp sa vorbeasca la munca , la birou si in grupurile lor de prieteni despre ceea ce au citit ,atunci in cateva minute o buna parte din cei 5 000 de persoane vor face in asa fel incat continut sa fie acesat de un numar si mai mare de oameni in mai putin de 7 zile continut respectiv va fi acesat de zeci de mii de persoane fara ca sa se mai cheltuiasca alti bani


Pe langa diverse forme de promovare care vor avea ca publicul tinta cetateni Americani ,in paralel vom lansa o compani de promovare in randul turisti din Romania si in special cei din judetetele Valea Prahova si Brasov Acest lucru se va intampla deoarece

Acest concept de proiect   a fost elaborat de o anumita forma incat sa  poate  fi in  conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7 de finantare va fi organizat in partenerial agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov
 In ce fel unui astfel de parteneriat va putea sa ajuta pe Hotelieri din Mamaia si Satul de Vacanta sa atraga mai multi turisti pe litoral in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie ?

Inca de acum se va face un anumit  tip de organizare in paralel a ceea ce se va intampla deoarece in perioada 25 Iulie ,15 August  agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov vor mobiliza mii de tineri din regiune lor si din toate tara sa participa la un anumit timp de eveniment ce va avea loc pe litoral ocazia in care printre alte

Se vor prezenta un mensaj de tip

""Vara nu se termina o data cu venire toamnei Ea continua la Brasov la Paradisul Aquatic ""

Avand in vedere ca miza finala este de a trimite pe grupuri de turisti in Costa del Sol din randul celor care vor reusi sa mobilizeze unui numar cat mai mare de prieteni sa vine pe litoral si sa promovez turism de la Brasov ,o astfel de actiune va ajuta in acelasi timp atat turism din Mamaia cat si cel din Brasov

MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 2

Acest concept de proiect  a fost gandit in asa fel incat hoteliri sa poate plati o taxa dar sa primeasca avantaje multiple atat in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si in perioada de revelion

Acest lucru a fost necesar intrucat proiect trebuie facut de o asa maniera incat sa poate

  fi in  conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7

Din aceste motive proiect se va intinde pe o perioada mai lunga de timp

In acest context se va intempla urmatore
Inca din luna Iulie grupurile de elevi si studenti vor stie ca vor primi anumite sarcine de promovare a unor produse turistice  care se adreseaza tineri  de varsta lor ,iar cei care vor resusi sa atinga anumite obiective vor fi trimis in Octobrie ,Noiembrie ,Decembrie ,in diverse  weekendurile  la Brasov si pe Valea prahova ,gratis ,ca sa promovez unor concepte de programe de revelion unice ce vor fi organizate in peste 30 de locatie din Mamaia

MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 3
,
Anumite tip de ingrediente a unor produse turistice vor putea sa fiu prezentate in miniatura in diverse locatie  ce vor fi partener al acestui proiect  in  Mamaia si Satul de Vacanta in intre 25Iulie -15 August  in asa fel incat sa creeze apetitul pe diverse grupuri de turisti sa doreasca sa revina pe litoral si in anumite weekendurile din lunile August si Septembrie Tot atunci se va putea edita printurile cu absolut tot ceea ce se va intampla in acele weekendurile in extrasezon si sa-i lasa in fiecare camaera de Hotel din Mamaia si Satul de Vacanta


Capitol  6 CARE VOR FI PRODUSE TURISTICE TEMATICE DE EVENIMENTE ,CONFERINTE CURSURI DE SCURTE DURATE  ,SPECTACOLE

Avand in vedere ca

1) Majoritate tineri din Turcia se nasc cu un talent nativ pentru indemnare ritmica ,iar apoi ajunga sa pune in valoare talentul lor pe marile statadioane si la diverse evenimente
2) Un numar foarte mare de alti tineri ajung sa  isi  valorifica talentul lor pentru  dansul traditional Turcesc cu aplicatia practica  in activitate de productie multimedia ,si molipsesc pe milioane de de adolescenti creandu-i o dorinta de a  profita de orce oportunitate ca sa devina ca si pe cei care i vad practicand cu sucess astfel de ativitate  atunci am facut urmatore

Am adaptat un proiect ce a fost elaborat cu scop de a ajuta diverse tari din UE sa atinga un anumit obiect pentru dorinta ,aptitudine ,motivatie a milioane de tineri din Turcia
Tematica originala a fost ""How Europe Union can help you to valorise your creative potential and win money ""In forma sa adaptata a capatat forma urmatoare

1)""How your education institute can help you to valorise yout talent and win money ""

2) Projects which can give pupils and students posibility to win money while their are studing helping their education institute  to implement certain projects

Avand in vedere ca elevi pot veni insositi de parinti din randul celor care sunt entreprenori atunci am creat si un produs de transfer de know how care ii poate motiva sa vine in Romania

3) 25 USA regions where money invested can bring  more than 25% in less than 25 weeks
4) Tinand cont ca exista un anumit target despre care am  vorbit si care este format din Romanii care vor sa se intoarca in Romania dar vor sa afla despre anumite oportunitati de afaceri care aduc profit relativ mare in timp scurt atunci pentru ei am creat un astfel de produs de transfer de know how si care va fi combinate la fel ca si celelate cu programe turistice de anumite feluri


CUM SE VOR FI IMPLMENTATE  ASTFEL DE EVENIMENTE DE TRANSFER DE KNOW HOW SI CARE VOR FI COMBINATE CU O SERIE DE PRODUSE TURISTICE ?

1)Intr-o prima faza se va imparti regiune Mamaia in cel putin 7 regiuni diferite Apoi  in vedere stabiliere unor aspecte ce tine de procedura standard de a elabora unui conecpt de produs turistic se va organiza o intrunire  cu agentilor economici ,hotelieri din cele 7 regiuni

2) Dupa acea in functie de discutie se va putea adapta unor produse turistice cu fiecare regiune in parte
3) De indata ce produse vor fi elaborate se va incepe promovare lor urmarind un plan ce va fiu bine stabilit inca din luna Iulie
4) Ca una din forma de promovare se va crea o varianta in miniatura a unele din proiecte  care vor fi implementate in perioada 25-15 August cu scop de a trezi cat mai mult interes pentru cei care in perioada respectiva vor petrecere vacanta in Mamaia si Sat  de Vacanta in asa fel incat sa doreasca sa se intoarca in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie

Avand  in vedere ca  diverse aspecte inovatoare ale acestui proiect vor fi folosite pentru a surprinde mass media din Romania si Statele Unite , de cel putin 7 ori in diverse ocazia si toate aceste in perioada August Septembrie 97% din aspecte inovator a ceea ce va fi realizat nu a fost prezent sub aceasta forma publica

Din aceste motive in caz de nevoie rog  sa mi se adreseze intrebarile punctual  si atunci voi vedea ceea ce se poate spune si cea ce nu ,in aceasta etapa

 Pana atunci  esential ce trebuie retinut este faptul  ca va  exista cel putin 5 produsele turistice de un inalt grad de inovatie care va ajuta Romania sa surpinde  in mod placut opinia publica international sa-i sensibilizez sa cureasca simpatie contribuind atat la atragere turisti strainni cat si la inbunatatire imagine Romania in afara













No comments:

Post a Comment