Friday, July 31, 2015

Atragerea turistilor in extrasezon incepe cu lansarea unei platforme de turism si afaceri


Atragerea turistilor in diverse weekendurile din lunile August si septembrie de o anumita forma in asa fel incat sa doreasca apoi sa se inscrie intr-un program de revelion ce poate fi organizat in peste 70 de locatiile din Mamaia si Constanta, incepe cu lansare a doue platforme de turism si afacere care vor avea o anumita capacitate de a atrage turisti atat din strainatate cat si din Romania in diverse weekenduri din luna August, Septembrie la Constanta, Mamaia si pe litoral iar apoi din Octombrie la munte ocazie in care printre altele se va putea promova in lunile Noiembrie si Decembrie un program de revelion care va putea fi organizat in cele peste 70 de locatie din Constanta si Mamaia

Apoi  se incepe din nou procesul de promovare in asa fel incat sa putem atrage in Constanta, Mamaia si pe litoral in diverse wekenduri din lunile Mai si Iunie 2016, turisti atat din Romania cat si din strainatate

Una din platforma va  fi denumita

www.afaceri-turism.com

Continuturile ei vor fi prezentate doar in limba Romana si realizate in parteneriat cu diverse institutii superioare de invatamant din Romania si scoli de afaceri.

Cealalta platforma a primit o denumire care a plecat de la o expresie ce a devenit foarte cunoscuta si folosita  atat in Statele Unite ale Americii cat si in diverse tari ai Uniunea Europeana.

Avand in vedere ca stabilirea numelui unei platforme de afaceri si turism, care sa fie adresata unui target international, trebuie sa respecta anumite reguli atunci dupa ce am identificat o expresie care deja este folosita si cunoscuta la nivel international,
atunci in faza urmatoare asa cum este prevazut in procesul de branding am cautat un alt cuvant in asa fel incat sa obtinem o anumite metrica ritmica si sonora.

Acum cand ati fost informat despre aceste aspecte ce tine de branduire unui produs media de tip platforma de turism si afacere si scopul pentru care vor fi lansate o sa va anunt ca preconizam ca joi la ora zero s-o putem lansa pe una dintre ele

Ca atare daca atunci veti primi o link care va veni de pe platforma

www.smartbiz-opportunities.eu

atunci veti sti ca a fost lansat pe piata international un produs media si ca cei care lucreaza la el locuiesc in orasul lui Gica Hagi si Simona Halep si ca daca vor lucra de o maniera serioasa si preserverenta asa cum au facut-o cei doi campioni, pot sa ajunge o platforma de referinta de care orice roman se va putea mandri.

Pana atunci lucram la rubrici, sectiuni si deja stim ca una dintre ele va fi realizata de catre Alberto Rodrigues (cercetator in stintele economice si digitale), alta de catre Thiess Alexandru (business coach), o a treia  de catre Vinteanu Bogdan Adrian (profesionist in IT)
Avand in vedere importanta strategice a celor doua proiecte, pana joi la ora zero cand va fi lansata prima, vom reveni cu alte informatii.



No comments:

Post a Comment