Proiect de promovare turism din Mamaia in Turcia
Acest proiect a fost elaborat dupa ce la data de 30 Iunie ora 10 doamna Corina Martin a anuntat ca pana la data de 3 Iulie adica timp de 3 zile ,persoane fizice si juridice puteau sa depune proiecte de promovare turism la sediul asociati de promovare litoral -Delta Dunari
In proiect voi face referire doar la promovare turism din Mamaia si Sat de Vacanta deoarece doar agenti economici din Mamaia si Sat de Vacanta platesc taxa de promovare
Care au fost principi de baza de la care am pornit ca sa elborez unui astfel de proiect?
1) Romania este tara gazda a capitala europeana in 2015 si are obligatie sa valorifice la maxim un astfel de statut pana la data de 31 Decembrie
In acest context am creat un proiect care se adreseaza milioane de tineri din diverse tari ai UE Republica Moldova si Ucraina Proiect care este de dat de expresie ""Vino in tara gazda a Capitalei Europene si afla cum Uniune Europena te ajuta sa- ti valorifici potentialul tau creativ si sa castigi bani ""
In conformitate cu cele prezentate proiect propun sa atraga turisti din randul celor tineri in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si apoi folosind de o anumita miza a proiect sa motiveze o buna parte din cei care vor participa la tot ceea ce se va intampla sa revina in Romania si sa petreaca revelion in peste 30 de locatile din Mamaia
Acest proiect face parte dintr-un concept de marketing turistic ce fost realizat bazat pe anumite forme de promovare moderna a turismului din Californa Berlim etc Pentru a putea fi util agentilor economici hotelieri angajati si elevi si studenti care vor putea ajuta la implmentare lui
Ca atare daca veti considera necesar ,sau faceti parte dintre cei care platesc taxe de promovare ,atunci inainte sa parcurgeti acestui document puteti citi un concept modern de promovare turism din Mamaia in California ,Florida ,Rhode Island ,Maryland in Statele Unite
Care au fost motive pentru care am prezentat in mod separat cele trei proiecte de promovare ?
1) Uniune Europena motiveaza agenti economici sa faca anumite activitati si sa atraga venituri din afara spatiul comunitar
Avand in vedere ca
a) Statele Unite se afla in top 5 a tarile care au trimis mai multi turisti in Romania in 2014
b) Turcia s-a aflat in top 5 a cele mai vizitate destinatie turistice din Europa
c) Oras Constanta a stabilit o legatura aeriana cu Turcia
d) Se poate ajunge din Turcia la Constanta foare usor atat cu masina personal cat si cu autocar
e) Exista o comunitate foarte numeroase de studenti si oameni de afaceri din Turcia care traiesc in Romania
Atunci am ales Turcia si Statele UNite ca find doue dintre tarile din afara UE unde se poate promova turism din Mamaia
Capitol 1 MOTIVARE PROIECT
1) Uniune Europena incurajeaza activitatile economice care atrag veniturile din afara spatile comunitare
2) In oras Constanta traieste o comunitate de oamenilor de afaceri din Turcia ,alt din studenti din acelasi tara si care vor fi dispusi sa ajuta la promovare produsele turistice respective
3) Gica Hagi a facut historia cu Galatasaray este iubit respectat si se bucura de o imagina extraordinare in Turcia
4) Datorita impact emotional pe care unele din proiecte le vor avea atat in randul Romanilor cat si a cetateni din Turcia ,televiziune Kanal D va putea sa devine partener si sa promoveze evenimentele respective atat in Romania cat si in Turcia
5) Datorita Clima ,Cultura , preturile acesibile si rezultate pe care Turcia le am avut in activitati de cercetare din diverse domeni Turcia atrag un numar relativ mare de studenti Tinand cont ca de azi si pana luna Octobrie exista o lupta pe viata si pe moarte intre Universitati din intreaga lumea ,mai multe Universitati din Turcia ,vor putea sa fiu interesati sa devin parteneri intr-un proiect despre carte voi vorbi Proiect respectiv ii vor ajuta sa atraga mai multi studenti ,dar in acelasi timp vor ajuta statiune Mamaia si sat de vacanta sa aiba mai multi studenti deoarece in conformitate cu cele stabilite institutie de invatamant din Turcia va trimite in diverse weekendurile din lunile August Septembrie grupuri de studenti care vor participa printre alte la un curs de scurta durata ocazia in care vor invata o serie de lucrurile care ii vor ajuta sa atinga anumite obiective despre care vom vorbi cu alte ocazie anumite lucrurile
Capitol 2 AUTOR PROIECT SI FIRME CARE LE VOR IMPLEMENTA
Acest proiect are ca autor Alberto Rodrigues si va putea sa fie implementate decatre mai multe agentii de turism ,Companie Hoteliere ,firme de organizare conferinte si spectacole ,companii de resurse humane ,grupuri Media si care sa fie de preferinta din randul celor care sunt deja platitori de taxa de promovare In aceste scop autorul proiect va elabora un ghid de implementare si alege o companie care va veghe in asa fel incat ceea ce va fi prezentat in acel ghit sa fie inplementat de toti cei care vor fi implicati ,a data ora minut ce va fi stabilit in ghidul respectiv
Capitol 3 TARGET PROIECT
Avand in vedere ca este foarte important ca in fiecare weekendurile din lunile August si septembrie sa atragem turistim la Mamaia si Satul de Vacanta si sa-i distribuim in toate statiune de o maniera omogena in asa fel incat fiecare mebrul care a platit taxa de promovare sa beneficieze in mod egal de avantaje proiectele respective ,atunci am facut urmatoarele
Am impartit statiune Mamaia si Sat de Vacanta in 7 regiuni diferite Cu aceasta ocazia un singur proiect care va fi target in 3 feluri diferite in acelasi timp va putea sa aduca turisti in 3 reguini diferite
Daca si un alt proiect care se va adresa turistilor din Germania,sau Statele Unite va atrage turisti in 4 alte regiuni atunci cu aceasta ocazia toate Mamaia va fie acoperit de evenimente proiecte si actiuni si toti menbri platitori de taxa de promovare vor beneficia de avantaje egal
Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in Turcia Target nr 1 se adreseaza elei si adolecenti cu varsta cuprins intre 14 -17 ani Avand in vedere ca datorita varsteti ei vor veni in Romania insositi decatre mama tata ,bunici atunci daca vom atrage un numar x de elevi vom putea obtine un total de cel putin 3X turisti
Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in Turcia Target nr 2 ) Atunci cand Gica Hagi facea historia la Galatasaray multi dintre cei care s-au bucurat atunci de acele momente si rezultate fantastice azi sunt parinti si bunici
Proiecte pentru promovare turism din Mamaia in Turcia Target nr 3
Avand in vedere ca de azi si pana luna Octobrie Universitati din lumea intreaga se vor lupta pe viata si pe moarte ca sa atraga studenti in cadrul acestui proiect vor face cele necesare ca in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie sa atragem la Mamaia si Sat de Vacanta un anumit numar de studenti
capitol 4 SCOPUL PROIECT
Proiect are ca scop
1) Atrageri turisti din Turcia ,Statele Unite ,si diverse tari din UE in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie
2) Elaborare unui concept de proiecte care va avea o anumita continuitate in asa fel incat o buna parte din miza lui sa fie folosit si pentru a motiva unui numar cat mai mare din cei care vor participa la ceea ce se va intampla in acele weekendurile din lunile August si Septembrie sa revina in Romania pentru a petrece Revelion la Mamaia si Sat de Vacanta in peste 30 de locatii
3) Creare produse turistice care se adreseaza celor care au varsta mai mica de 17 ani in asa fel incat sa pot veni insositi decatre parinti si bunici si atunci cu aceasta ocazia sa ne obliga sa cream in paralel si un program turistic ce va fi adapta varsta lor In acest fel vom putea avea suficiente produse turistice care se vor intampla in fiecare weekendurile in toate cele 7 regiuni din Mamaia si Sat de Vacanta
Capitol 5 MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE (Exemplu nr 1 )
Ca sa puteti intelege in ce fel vom face acele produse turistice ce vor fi elaborate sa fiu cunoscute intr-un timp foarte scurt in randul a zeci si sute de mii de cetateni din turcia
va vom prezenta pe cea mai moderna si eficienta metoda folosit in marketing turistic pentru a promova unui produs turistic
Inainta sa fac acest lucru trebuie sa va mai spun ca nu exista pana acum o alta maniera in care se poate promova un produs turistic de o asa maniera targetata si cu bani asa de putin
Ca atare daca vorbim de taxa de promovare a turismului la Mamaia si Sat de Vacanta , si nevoie de a atrage unui numar cat mai mare de turisti in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si care sa doreasca sa revina in Romania ca sa petreaca revelion la Mamaia si Sat de Vacanta nu exista o metoda mai eficienta decat ceea ce va voi prezenta
La elaborare unui astfel de concept din punct de vedere a stintei digitale , si new media am tinut cont de urmatoarele aspecte
1) Facebook permite promovare cu minim 0.5 euro pe zi unui continut targetat ca tara ,oras ,varsta ,ocupatie ,domenii de interese etc
2) Facebook mai permite instalare unui program de softwaere cares ajuta pe cei care fac boos la un astfel de post sa obtine in mod legal cel mai activ adresa de email a celor care citesc continutul respectiv si acept lor ca sa comunica cu diverse agenti de turism si hotelieri care vor participa la implementare acestui proiect
Ca de exemplu pentru milioane de cetateni din Turcia care sunt pasionati de fotbal daca printre alte vom scrie un continut de gen Gica Hagi a luptat pe teren iar cu ajutorul sprijinul tau din tribuna ati ajutat pe Galata sa faca historia ,Acum Gica Hagi are nevoie de tine ca sa implmentez un proiect unde di nou vei putea sa aduci o contributie deosebita Click aici ca sa afli mai multe
Dupa ce vom scrie de exemplu un text de acest gen vom spune facebook ca dorim ca un astfel de continut sa fie acesat decatre cei care sunt pasionati de fotbal ,au varsta cuprins intre 35 -75 de ani sunt pasionati de calatoria atunci se va intempla urmatoarele lucruri
1) In mai putin de un minut Facebook va aduce de exemplu text respectiv la un numar de peste 15 000 de persoane
2) Avand in vedere ca totul va fi facut de o maniera profesionista in asa fel incat cei care vor acesa continut respectiv sa face imedit un share si in acelasi timp sa vorbeasca la munca , la birou si in grupurile lor de prieteni despre ceea ce au citit ,atunci in cateva minute o buna parte din cei 5 000 de persoane vor face in asa fel incat continut sa fie acesat de un numar si mai mare de oameni in mai putin de 7 zile continut respectiv va fi acesat de zeci de mii de persoane fara ca sa se mai cheltuiasca alti bani
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 2
Plecand de la fapt ca in oras Constanta exista un numar relativ mare de studenti din Turcia si o comunitate a oamenillor de afaceri iar computer a unor cumintati care vorbesc acelasi limba sunt foarte bine legate ,atunci vom putea sa facem o colaboare de anumit fel cu un grup de studenti si oamenillor de afaceri apartinand comunitate Turca ,iar in scurt timp folosind anumite aspecte ce tine de stinte digitale despre care inca nu este cunoscute in Romania sa facem informatie legate de acele produse turistice sa ajunga un numar cat mai mare de cetateni care vorbeasca limba Turca si mai ales cei din randul milioane de Turci care traiesc in Germania
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 3
Datorita fapt ca una din concept de actiuni ce este prevazut intr-un produs turistic are o forta uriasa de a sensibiliza de milioane de cetateni din Turcia se va putea face un parteneriat cu un post de televiziune din Romania care va promova produsele turistice atat in Romania cat si Turcia si in orce alta tara unde se aceseaza programul lor
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 4
Pe langa diverse forme de promovare care vor avea ca publicul tinta cetateni vorbitori de limba Turca ,in paralel vom lansa o compani de promovare in randul turisti din Romania si in special cei din judetetele Valea Prahova si Brasov Acest lucru se va intampla deoarece
Acest concept de proiect a fost elaborat de o anumita forma incat sa poate fi in conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7 de finantare va fi organizat in partenerial agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov
In ce fel unui astfel de parteneriat va putea sa ajuta pe Hotelieri din Mamaia si Satul de Vacanta sa atraga mai multi turisti pe litoral in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie ?
Inca de acum se va face un anumit tip de organizare in paralel a ceea ce se va intampla deoarece in perioada 25 Iulie ,15 August agentilor economici de pe Valea Prahova si Brasov vor mobiliza mii de tineri din regiune lor si din toate tara sa participa la un anumit timp de eveniment ce va avea loc pe litoral ocazia in care printre alte
Se vor prezenta un mensaj de tip
""Vara nu se termina o data cu venire toamnei Ea continua la Brasov la Paradisul Aquatic ""
Avand in vedere ca miza finala este de a trimite pe grupuri de turisti in Costa del Sol din randul celor care vor reusi sa mobilizeze unui numar cat mai mare de prieteni sa vine pe litoral si sa promovez turism de la Brasov ,o astfel de actiune va ajuta in acelasi timp atat turism din Mamaia cat si cel din Brasov
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 5
Acest concept de proiect a fost gadnit in asa fel incat hoteliri sa poate plati o taxa dar sa primeasca avantaje multiple atat in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie si in perioada de revelion
Acest lucru a fost necesar intrucat proiect trebuie facut de o asa maniera incat sa poate
fi in conformitate cu recomandarile ai UE si sa respecte prevederile din axa 7
Din aceste motive proiect se va intinde pe o perioada mai lunga de timp
In acest context se va intempla urmatore
Inca din luna Iulie grupurile de elevi si studenti vor stie ca vor primi anumite sarcine de promovare a unor produse turistice care se adreseaza tineri de varsta lor ,iar cei care vor resusi sa atinga anumite obiective vor fi trimis in Octobrie ,Noiembrie ,Decembrie ,in diverse weekendurile la Brasov si pe Valea prahova ,gratis ,ca sa promovez unor concepte de programe de revelion unice ce vor fi organizate in peste 30 de locatie din Mamaia
MODUL DE PROMOVARE PRODUSELE TURISTICE Exemplu nr 6
,
Anumite tip de ingrediente a unor produse turistice vor putea sa fiu prezentate in miniatura in diverse locatie ce vor fi partener al acestui proiect in Mamaia si Satul de Vacanta in intre 25Iulie -15 August in asa fel incat sa creeze apetitul pe diverse grupuri de turisti sa doreasca sa revina pe litoral si in anumite weekendurile din lunile August si Septembrie Tot atunci se va putea edita printurile cu absolut tot ceea ce se va intampla in acele weekendurile in extrasezon si sa-i lasa in fiecare camaera de Hotel din Mamaia si Satul de Vacanta
Capitol 6 CARE VOR FI PRODUSE TURISTICE TEMATICE DE EVENIMENTE ,CONFERINTE CURSURI DE SCURTE DURATE ,SPECTACOLE
Avand in vedere ca
1) Majoritate tineri din Turcia se nasc cu un talent nativ pentru indemnare ritmica ,iar apoi ajunga sa pune in valoare talentul lor pe marile statadioane si la diverse evenimente
2) Un numar foarte mare de alti tineri ajung sa isi valorifica talentul lor pentru dansul traditional Turcesc cu aplicatia practica in activitate de productie multimedia ,si molipsesc pe milioane de de adolescenti creandu-i o dorinta de a profita de orce oportunitate ca sa devina ca si pe cei care i vad practicand cu sucess astfel de ativitate atunci am facut urmatore
Am adaptat un proiect ce a fost elaborat cu scop de a ajuta diverse tari din UE sa atinga un anumit obiect pentru dorinta ,aptitudine ,motivatie a milioane de tineri din Turcia
Tematica originala a fost ""How Europe Union can help you to valorise your creative potential and win money ""In forma sa adaptata a capatat forma urmatoare
1)""How your education institute can help you to valorise yout talent and win money ""
2) Projects which can give pupils and students posibility to win money while their are studing helping their education institute to implement certain projects
CUM SE VOR ORGANIZA ASTFEL DE EVENIMENTE DE TRANSFER DE KNOW HOW SI CARE VOR FI COMBINATE CU O SERIE DE PRODUSE TURISTICE ?
1)Intr-o prima faza se va imparti regiune Mamaia in cel putin 7 regiuni diferite Apoi in vedere stabiliere unor aspecte ce tine de procedura standard de a elabora unui conecpt de produs turistic se va organiza o intrunire cu agentilor economici ,hotelieri din cele 7 regiuni
2) Dupa acea in functie de discutie se va putea adapta unor produse turistice cu fiecare regiune in parte
3) De indata ce produse vor fi elaborate se va incepe promovare lor urmarind un plan ce va fiu bine stabilit inca din luna Iulie
4) Ca una din forma de promovare se va crea o varianta in miniatura a unele din proiecte care vor fi implementate in perioada 25-15 August cu scop de a trezi cat mai mult interes pentru cei care in perioada respectiva vor petrecere vacanta in Mamaia si Satl de Vacanta in asa fel incat sa doreasca sa se intoarca in diverse weekendurile din lunile August si Septembrie
Avand in vedere ca diverse aspecte inovatoare ale acestui proiect vor fi folosite pentru a surprinde atat mass media din Romania cat si cea din Turcia , de cel putin 7 ori in diverse ocazia si toate aceste in perioada August ,Septembrie 97% din aspecte inovatoare a ceea ce va fi realizat nu a fost prezent sub aceasta forma publica
Din aceste motive in caz de nevoie o sa va rog sa mi se adreseze intrebarile punctual si atunci voi vedea care sunt lucrurile ce pot fi dezvaluite inca de la aceasta etapa si cele la care inca nu se poate oferi amanunte despre ele
Pana atunci esential ce trebuie retinut este faptul ca va exista cel putin 5 produsele turistice de un inalt grad de inovatie care va ajuta Romania sa surpinde in mod placut opinia publica international sa-i sensibilizez sa cureasca simpatie contribuind atat la atragere turisti strainni cat si la inbunatatire imagine Romania in afara
No comments:
Post a Comment