STRATEGIA INEDITA PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON !
Atragerea turistilor in extrasezon reprezinta o prioritate zero pentru Romania!
oamani de afaceri nu trebuie sa uita ca proiecte care contribuie la atragere turisti mai ales in extrasezon sunt finantate cu prioritate decatre Uniune Europeana Avand in vedere ca pentru ataragere turisti in extrasezon trebuie elaborate concepte de produse turistice ,iar in vedere realizare lor trebuie selectat potential uman ,pregatit ,daca se doreste atragere grupuri de tuyristi in diverse weekendurile din lunile Aprilie Mmai inca de acum trebuie inceput sa se face cele necesare
Tinand cont ca daca o localitate ,oras atrage suficient vennit din afara atunci nu mai are nevoie sa baga mana in buzunarele cetatenilor si a firme , atunci trebuie motivat s si incurajat companie ,institutile academice ,,asociatie non guvernamental ,autoiritati locale sa elaboreze proiecte care ajuta la dinamizare TIPS
LEGAT DE ACESTE SI ALTE ASPECTE IMPORTANT CE TINE DE OPORTUNITATI DE AFACERI SI PROIECTE CARE AJUTA LA ATRAGERE TURISTI
Am scris in ziarul Criteriul.ro
Hotelierii trebuie sprijiniti deoarece in acest fel creeaza un numar mai mare de locuri de munca. In acest articol cat si intr-un alt document o sa va prezentam o strategie inedita pe care hotelierii o pot pune in practica si astfel sa atraga un numar relativ mare de turisti in extrasezon.
Inainte sa va oferim mai multe amanunte despre acest subiect si ceea ce se poate face pentru a ajuta hotelieri sa atraga mai multi turisti straini in Romania si in acelasi timp sa faca cele necesare pentru a atrage un numar relativ de mare de turisti in diversele weekenduri in extrasezon , o sa va aratam doua exemple de situatii
. In prima dintre ele, ne vom imagina ca pe litoral se va organiza o conferinta despre
OPORTUNITATI DE AFACERI CARE ADUC PROFIT RELATIV MARE IN SCURT TIMP FARA SA CONSUMA RESURSE SI SA PRODUCA POLUARE
La cealalta vom presupune ca se va organiza tot pe litoral un curs de scurta durata pe o tematica de mare interes si care are ca public tinta adolescenti atat din Romania cat si din din Germania ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,etc fiind organizat la munte sau la mare.
Comparand cele doua exemple si privind lucrurile din punctul de vedere al publicul tinta , putem observa ca in primul exemplu de eveniment oamenii de afaceri pot sosi singuri.
Insa la cele care se adreseaza minorilor -ei nu pot veni singuri.
Din acest motiv in procesul de marketing turistic se spune ca evenimentele de transfer de know how ce se adreseaza minorilor au o capacitate 5X de a atrage turistii in extrasezon!
Dar aceasta nu este tot , deoarece plecand de la faptul ca astfel de cursuri de scurta durata ,cat si o serie de alte programe turistice despre care va vom vorbi si in alte documente sunt organizate in asa fel incat sa ofere participantilor diverse alternative de distractie putem sa va informam ca atare.
Astfel de programe sunt concepute in asa fel incat adolescentii sa doreasca sa vina insositi de catre grupul lor de prieteni,pentru a putea avea cu cine sa se distreze.
Astfel de programe sunt concepute in asa fel incat adolescentii sa doreasca sa vina insositi de catre grupul lor de prieteni,pentru a putea avea cu cine sa se distreze.
Avand in vedere importanta pe care un astfel de subiect il trezeste atat in randul mediul afacerilor , cat si in randul autoritatilor locale si nu numai vom reveni ca sa prezentam mai mult amanunte despre el .
Va multumim!
Redactia ziarului online Criteriul National
Sursa foto :www.travelcompany.ro
No comments:
Post a Comment