Friday, June 12, 2015

Strategia inedita pentru atragere turistilor in extrasezon


 STRATEGIA INEDITA PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON !

 Atragerea turistilor in extrasezon reprezinta o prioritate zero pentru Romania!

Sarovar-Hotels-Ahmedabad1
oamani de afaceri nu trebuie sa uita ca proiecte care contribuie la atragere turisti mai ales in extrasezon sunt finantate cu prioritate decatre Uniune Europeana Avand in vedere ca pentru ataragere turisti in extrasezon trebuie elaborate concepte de produse turistice ,iar in vedere realizare lor trebuie selectat potential uman ,pregatit ,daca se doreste atragere grupuri de tuyristi in diverse weekendurile  din lunile Aprilie Mmai  inca de acum trebuie inceput sa se face cele necesare 

AVAND IN VEDERE CAT DE IMPORTANT ESTE ACEST LUCRU PENTRU ECONOMIA LOCAL Avand in vedere ca pentru o dezvoltare sanatoase a unui orase sau tari aceste trebuie sa optine venituri din exterior prin atragere  prin dinamizare proiecte TIPS  ,atunci activitati economice care contribuie la atragere Investitori ,Turisti ,Participanti la Conferinta ,si Studenti  sunt finantate cu prioritate 

Tinand cont ca daca o localitate ,oras atrage suficient vennit din afara atunci nu mai are nevoie sa baga mana in buzunarele cetatenilor si a firme , atunci trebuie  motivat s si incurajat companie ,institutile academice ,,asociatie non guvernamental ,autoiritati locale sa  elaboreze proiecte care ajuta la dinamizare TIPS 
LEGAT DE ACESTE SI ALTE ASPECTE IMPORTANT CE TINE DE OPORTUNITATI DE AFACERI SI PROIECTE CARE AJUTA LA ATRAGERE TURISTI 
Am scris in ziarul Criteriul.ro 
Hotelierii trebuie sprijiniti deoarece in acest fel creeaza un numar mai mare de locuri de munca. In acest articol cat si intr-un alt document o sa va prezentam  o strategie inedita pe care hotelierii o pot pune in practica si astfel sa atraga un numar relativ mare de turisti in extrasezon.
Inainte sa va oferim  mai multe amanunte despre  acest subiect si ceea ce se poate face pentru a ajuta hotelieri  sa atraga mai multi turisti straini in Romania si in acelasi timp sa faca cele necesare pentru a atrage un numar relativ de mare de turisti  in diversele weekenduri in extrasezon ,  o sa va aratam  doua exemple de situatii
. In prima dintre ele, ne vom imagina ca pe litoral se va organiza o conferinta despre 

OPORTUNITATI DE AFACERI CARE ADUC PROFIT RELATIV MARE IN SCURT TIMP FARA SA CONSUMA RESURSE SI SA PRODUCA POLUARE 
La cealalta vom presupune ca se va organiza tot pe litoral un curs de scurta durata pe o tematica de mare interes si care are ca public tinta adolescenti atat din Romania cat si din din Germania ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,etc fiind organizat la munte sau la mare.
Comparand cele doua exemple si privind lucrurile  din punctul de vedere al publicul tinta , putem observa ca in primul exemplu de eveniment oamenii de afaceri pot sosi singuri.
Insa la cele care se adreseaza minorilor -ei nu pot veni singuri.
Din acest motiv in procesul de marketing turistic se spune ca evenimentele de transfer de know how ce se adreseaza minorilor au o capacitate 5X  de a atrage turistii in extrasezon!
Dar aceasta nu este tot , deoarece plecand de la faptul ca astfel de cursuri de scurta durata ,cat si o serie de alte programe turistice despre care va vom vorbi si in alte documente sunt organizate in asa fel incat sa ofere participantilor diverse alternative de distractie  putem sa va informam ca atare.

Astfel de programe sunt concepute in asa fel incat  adolescentii sa doreasca  sa vina insositi de catre  grupul lor de prieteni,pentru a putea avea cu cine sa se distreze.
Avand in vedere importanta pe care un astfel de subiect il trezeste atat in randul mediul afacerilor , cat si  in randul autoritatilor  locale si nu numai vom reveni ca sa prezentam mai mult amanunte despre el .
Va multumim!
 Redactia ziarului online Criteriul National

No comments:

Post a Comment