Friday, June 12, 2015

Planul de actiune pt atragerea turistilor din Germania ,Austria ,Luxemburg ,Franta ,Italia ,Spania ,Suedia ,Belgia ,in Romania

PLANUL DE ACTIUNE PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR DIN GERMANIA ,AUSTRIA LUXEMBURG , FRANTA , ITALIA, SPANIA ,SUEDIA, BELGIA IN ROMANIA

Frankfurt

In acest articol cat si intr-un alt document va vom prezenta un anumit tip de actiune ce poate fi facut pentru a atrage turistii din diversele tari ale UE in Romania dar fara cheltuieli si investitiI suplimentare.
Dupa ce veti citi cateva randuri din acest continut veti vedea ca ceea ce se va putea face  ca sa atraga  turistii care au bani si disponibilitate sa-i chetuiasca se bazeaza pe anumite principi de marketing turistic modern, despre care inca nu se stie nimic despre ele in Romania .
Va fi pentru prima data in istoria de dupa 1989 cand grupuri de turisti din Germania ,Franta ,Italia ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,Spania ,Portugalia vor putea veni atat in diversele weekenduri din lunile august septembrie cat si in orice alta perioada a anului indiferent ca este iarna sau vara , ploua ,ninge sau vremea este insorita.
Pe langa un astfel de plan de actiune care poate ajuta Romania sa atinga un astfel de obiectiv am mai publicat si alte documente unde am prezentat printre altele 10 exemple de programe turistice care atrag turistii in extrasezon la munte si la mare.
Tinand cont ca ceea ce a fost abordat in documentele respective au de a face cu acest plan de actiune pe care o sa vi-l prezentam aici ,va recomandam ca inainte sa continuati sa urmariti acest material sa cititi continuturile din urmatoarele linkuri de aici sau de aici neuitand de faptul ca exista continuarea cat si ultima creatie ce aduce informatii valoroase. 
paris
PLANUL DE ACTIUNE PENTRU ATRAGEREA TURISTILOR CARE AU BANII SI DISPONIBILITATEA SA-I CHELTUIASCA !
Ca sa putem intelege ce trebuie facut pentru atragerea grupurilor de turisti din randul celor care au bani si disponibilitate sa-i cheltuiasca vom apela la un exemplu a unei situatii ce este prezentata in manuale de marketing turistic modern si care tine de urmatoarele.

Presupunem ca in Romania a fost descoperit un medicament sub forma de o pastila iar atunci cand i se admnistreaza  inca de la nastere  ,niciodata in viata lui nu se va mai imbolnavi de niciun fel de cancer.
In conformitate cu cele prezentate in acest exemplu extras din manuale de marketing turistic modern ,datorita unei astfel de descoperiri se creaza conditia pentru dezvoltarea industriei de transfer de know how care sa fie combinata cu cea de turism.
Cu aceasta ocazie, indiferent ca este iarna sau vara ,ninge sau ploua, daca se vor organiza in diverse weekenduri la munte la mare sau oriunde altundeva conferinte despre o astfel de tematica vor sosi in Romania zeci de mii de turisti de peste tot din lume.
Acelasi manual de marketing turistic modern ne spune ca atunci cand dorim sa atragem turisti dintr-o anumita tara trebuie sa intreprinda urmatoarele lucruri:
1) Sa identificam anumite probleme grave cu care se confrunta tara  respectiva  si sa incerce sa gaseasca solutii inedite care ajuta la rezolvarea lor. In felul acest in momentul in care intr-o alta tara se vor organiza conferinte ,cursuri de scurta durata despre problemele respective atunci un numar relativ mare de oameni din tara in cauza vor dori sa merg acolo si sa participe activ la ceea ce se va intampla
2) Dupa ce se identifica problema se creaza produse de transfer de know how
3) Apoi se concepe si se elaboreaza produse turistice care vor fi combinate cu cele de transfer de know how ,in asa fel incat sa poata oferi participantilor la evenimente respective diverse alternative de a cheltui bani.
Acum cand stim care este procedura, in editia viitoare va vom identifica o serie de probleme cu care se confrunta tari precum Germania ,Austria ,Luxemburg ,Belgia ,Franta ,Spania ,Portugalia ,Suedia etc
Apoi vom arata ce fel de produse de transfer de know how pot fi create cat si programe turistice aferente ce pot fi elaborate , care in acealasi timp lanseaza o serie de oportunitati de afaceri ce pot fi finantate de catre UE si care vor crea un numar relativ mare de locuri de munca si care sa fie bine platite.
Pe langa acest lucru astfel de proiecte au fost concepute de asa natura incat sa ofere posibilitatea ca elevii si studentii  sa castige bani in timp ce studiaza. Datorita interesului pe care astfel de actiuni il trezeste atat in randul mediului de afaceri cat si in alte categorii de cititori vom reveni cu mai multe informatii despre acest subiect.
Redactia Criteriul National 
Surse foto : www.nstravel.ro

No comments:

Post a Comment