Friday, June 12, 2015

Program turistic ce ajuta la atragere turistilor in extrasezon la munte si la mare partea 1

PROGRAM TURISTIC CE AJUTA LA ATRAGEREA TURISTILOR IN EXTRASEZON LA MUNTE SI LA MARE  Partea I

Atragerea turistilor in extrasezon la munte si la mare reprezinta o prioritate zero pentru Romania ! Agentii economici trebuie sa fie sprijiniti in vederea elaborarii unor concepte de programe turistice care sa fie capabile sa atraga atat vizitatori cat si participanti la diverse evenimente de transfer de know how ce pot fi organizate in extrasezon la munte si la mare.

Hotel-vega-mamaia
In acest articol cat si intr-un alt document ce va fi publicat in editia urmatoare, redactia ziarului Criteriul National va va prezenta hotelieri, operatori turistici, agenti de turism, manageri ai unor locatii turistice, angajati din domeniul turismului -cel putin 10 tipuri de programe turistice care pentru prima data de dupa 1989 vor putea ajuta sa atraga turisti pe litoral in extrasezon .
Un astfel de program se incadreaza intr-o strategie moderna de marketing turistic si se adreseaza cu precadere unui public tinta ce are capacitate 3X de a atrage turisti in extrasezon. Ca sa puteti vedea cum este posibil acest lucru si ce trebuie sa faceti inca de la inceput pentru a atrage turisti in extrasezon, puteti urmari acest link.
Pentru prima data in istoria Romaniei de dupa Revolutie, agentii economici care nu au serviciu, care se concureaza intre ei, vor putea combina de o anumita maniera serviciile lor si apoi pot crea produse turistice care vor reusi sa atraga un numar relativ mare de turisti in diverse wekenduri in lunile iunie, august, septembrie si chiar octombrie.
In conformitate cu cele stabilite dupa luna septembrie, astfel de programe vor fi implementate la Brasov si pe valea Prahovei. Va fi pentru prima data in Romania cand va fi elaborat un program turistic care ajuta la prelungirea sezonului pe litoral si apoi in momentul in care proiectul se muta pe valea Prahovei si la Brasov, unde va contribui imediat la dinamizarea sezonului in regiunea respectiva la sfarsitul sezonului de toamna. Datorita importantei strategice a acestui proiect si faptului ca va putea sa creeze un numar relativ mare de locuri de munca atat pe litoral cat si la munte, o buna parte din agentii economici care vor participa la implementarea acestui proiect va putea sa primeasca finantare din partea Uniunii Europene.
hotel-phoenicia-luxury-5064
Cum se va putea face trecerea de la proiectul ce va fi implementat pe litoral la acela de la munte, de o anumita forma incat o buna parte din turistii care vor veni pe litoral in diverse wekenduri din lunile august, septembrie si octombrie sa doreasca apoi sa mearga la munte in diverse weekenduri din octombrie si noiembrie?
Inca din momentul in in care se prezinta anumite tipuri de programe pe litoral se va prezenta in cadrul unor evenimente un slogan unde se va putea citi printre altele: “Vara nu se termina o data cu venire toamnei, ea continua la Brasov, la Paradisul Acvatic!”
Agentii economici care doresc sa fie printre cei in jurul carora se va elabora si concepe acele produse turistice pot sa intre in contact cu coordonatorul acestor proiecte prin intermediul adresei de email special_consult@yahoo.com.

IN CE FEL ACEASTA ACTIUNE DE PROMOVARE A TURISMULUI DE LA MUNTE VA AJUTA LA EXTINDEREA SEZONULUI PE LITORAL?

Plecand de la faptul ca in vederea promovarii turismului de pe Valea Prahovei si in Brasov se va mobiliza un anumit numar de oameni sa participe activ la ceea ce se va intampla pe Litoral in diversele weekenduri din lunile august si septembrie ,iar acestia la randul lor vor invita si grupul lor de prieteni -atunci cu aceasta ocazie va exista un motiv ca pe litoral sa soseasca intr-un impresionant numar de oameni. Intr-o asemenea maniera, evenimentele vor fi combinate si cu alte persoane care vor veni sa participe la diverse evenimente de transfer de know how , cursuri de scurta durata. In felul acesta se va dinamiza activitatea pe litoral!

No comments:

Post a Comment